Katt världen ...

I katt världen betyder eftermiddag, siesta och vila. Vem är jag att störa dem? Så jag kollar vidare på UFC 109 och dricker mer kaffe. Trots radio och mina ljud från kämparna på skärmen så sover de så djupt. Smyger runt och ser deras kroppar andas, ler för mig själv. Nu saknas bara min sambo. Jag är i mitt personliga Shangri-la.

Jag andas och bara njuter av friheten. För stunden existerar inga måsten, bara mina egna intentioner. Tankarna flyger fritt, himlen är blå!

Sigge sover bredvid mig på kökssoffan. Så fridfullt andas han. Jag känner att jag flyter omkring som vinden. Jag är i fullständig obefriad kontroll.

Som kattägaren bor katterna inte med en, vi bor med katterna ;)

Sigge Slaggar på kökssoffan


Sigge tar en lur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0