Konsten att bygga en ljud-fasad ...

När allt hopp är ute så finns det alltid en tanke som överlevt! Jag andas frisk luft på lunchen. Hinner med ärrenden och känner mig duktig. Ljud-yoda kan inte undkomma min felsöknings-frenesi utan står svarslös gapande. Rullar med ögonen och hummar något om "ja ... ahah .... mjaaaa .. ja ... det var konstigt" ... jag fortsätter min utläggning och når överrenskommelse om att jag lämnar in min teknik best för vidare diagnos av "proffsen"? ... jag ämnar inte betitla mig proffs .. men ändå infernaliskt envis!

Så landar jag tillbaks i den schematiska världen. Känner mig lite lättad. Bekräftelse ... på min teori.

Inte galen ännu.

Springer vidare mot helgen ... in till öppen famn ..

 



Regina Spektor - Better (Regina Spektor - "like thiiiiis")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0