Legends ain´t borned .. they are made ...

Helgen tenderar alltid att glida förbi som färsk honung. Laddat batterierna. Haft kvalitets tid med sambon. Allt som behövs för att ta ny sats för en ny vecka. Ny tid, ny strid!

Lördagen gick i shoppingens tecken. Nya investeringar. Älskade Hemmakväll säljer ut gamla uthyrningsfilmer för 19 kronor styck. Så köpte nästan 20 nya filmer till vrak pris. Bl.a. watchmen, in the electric mist, m.fl. Nu väntar jag bara på att få tillbaks förstärkaren så att det går att se film på riktigt.

Ljudet är minst halva upplevelsen. Vill lyssna på Iyras Playground också. Är på nytt född när det gäller vanlig cd.

Film är ett av mina största intressen. I fredags såg jag och sambon "Valentines day". Bara titeln gör att jag hellre läser en tidning. Men "kick me and call me sally", oj vad jag hade fel! Det visade sig vara en väldigt sevärd, lätt hjärtad, feel-good film. Enkelt, glad, fick mig på väldigt gott humör. Den gamla cynikern log en smula, nickade välvilligt mot mitt leende.

Film för mig är inte titlar eller gener. Det är stunder, moment, känslor. Fuck ... att vara styrd av gener, osv. För mig handlar det om bra berättade historier. Stunder, känslor.

Bara för att väga upp denna mjukis så ser jag nu Strike Force Challengers. Svettiga män som slår varandra på käften i en åttakantig ring.

Jag är väldig mång-faceterad. Den morderna mannen.

Ännu en trevlig helg.

Den här är till dig älskling. För alltid - för evigt!

Varje låt har sin absoluta peak .. denna kommer kring 2:20 ... nanana ...!

Håkan Hellström - Jag är kär i en Ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0