Sakta .. sakta ...

Början på veckan kändes som en armbåge i sidan. Helgen gled förbi och var alldeles underbar men så kom måndag och var som en polis mitt i gatan står. Jag gillar av hävd inte måndagar. De är som brottning david mot goliat. Överlever och lufsar vidare.

Så .. Working progress ... dagarna silar förbi. Så blev det torsdag. Sträcker ut mig på ledig dag och bara gör det som faller mig in hemma. Jag trivs med lediga dagar. Vandrar omkring hemma och gör om. Im a home made man. Jag fixar och donar. Den mordena mannen som både kan stryka gardiner, städa och möblera om och inreda, och kan köra lastbil, byta en lampa, snickra och vara manlig. Det är modernt de ;)

Har lyssnat på led zeppelin på förmiddagen när jag diskade. Minns en svunnen tid, när ninteno var den hetaste spelkonsolen när jag och mina vänner hade hockey turneringar i min kompis vardagsrum, den som gjorde mål fick välja Led Zeppelin låt, mest snurrade den här och Moby Dick om jag inte missminner mig ...!

Tyvärr är inte John Bonham (led zeppelins trummis) i livet längre. Ansedd av många som rock musikens bästa trumslagare ... jag är inte sen att hålla med!

Kaffe och se slutet på UFC 109 nu, Jag håller tummarna för Randy Couture!


Rage Against The Machine - Born Of A Broken Man

(återförenas dem någonsin skall jag vara där och se dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0