Slow rider ...

Måndag i backspelgen! Ledig förmiddag är en skön "slow-starter" på dagen, men också sent för en icke-natt-arbetare! Hinner med att pula på hemmavid. Katterna sover och jag vandrar rastlöst omkring. Pussat sambon som begav sig till studierna så kollar jag helgens MMA gala på datorn.

Lugnar mitt sinne. Låter förstärkaren vila. På torsdag, då gör vi upp en sista gång. Sedan får den åka till butiken för felsökning. Då har jag verkligen sprängt mitt felsöknings register. Då anser jag mig besegrad ..! Men tills dess har jag "a few tricks upp my sleef"!

Efter disken röjer jag lite på diskbänken. Gör en liten "garlic installation" ... Le Garlic De Mäci" se bilden nedan ..!

Ett gammalt Ikea Tumbler glas får agera vitlöksrör ... ganska snyggt om jag får säga det själv. Inspirationen får aldrig dö då är det kört ... ;) Alltid testa gränserna, förnya, ändra, flytta, måla om, utmana sina ideer! Stöta och blöta dessa med sin bättre hälft!

Nu kör vi!

Garlic-in-a-pipe


Garlic del Mäci




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0