En av dessa dagar ...

När koffein inte ger mig kicken ... när förstärkaren till hemmabion ballar ur mitt i filmen. När den lediga dagen plötslig förvandlar sig till en demon i min västerländska tillvaron. Stackars lilla västerländska fåntratt tänker jag när jag sansat mig och istället börjar fästa om nätdörrarna hemma (för att skilja kontoret från the basterds våra älskade katter från undulaternas bur).

Slår på musik, knycker med nacken och pussar sambon och ler. What the hell .. egentligen ... ?! Vill inte förstärkaren så .. im not gonna bother it ..! Den tar jag itu med senare. Jag gör ett nytt projekt istället.

Dagens ledord är dörrar ... hänga upp dörrar ...! Make it happen! För "the show must go on", right mr Freddie Mercury?

Det var gårddagen det. Jag fixade dörrarna så att de är katt-säkarade. Fixade förstärkaren så den spelade sin sång.

The doors ... det får vara en metafor för Dörrarna i livet ... alla möjligheter som får gestaltas av dörrar som öppnas och stängs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0