Kaffe och Ostmacka .. klassikern dör aldrig!

När jag slår upp gluggarna på morgonen och börjar sent är det en oas att njuta av nybryggt kaffe. Sportbröd med bregott och prästost. Unna sig att spendera morgonen i slow motion och glömma att arbetet existerar för en tid! Livet består i nog många krav. Så krav fria slow motion morgonstunder är lätträknade och fullständigt brilljanta!

Stiger upp tidigit och njuter av stunden med min sambo på morgonen. Suger i mig och fyller på depån med livsenergi. Detaljerna i stunderna och sparar dem på hårdisken som sitter bakom hjärtat kopplad till hjärnans känslocentra (den outforskade delen)!

The Magic Numbers - Mornings Eleven

Älskar verkligen The Magic Numbers musik. Fullständigt lysande. Får mig oftast på fötter när jag lyssnar på dem. Mr Romeo som bland annat sjunger har väldigt bra röst tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0