Kära vänner ...

Äntligen landat hemma för att slicka såren från måndagen. Kroppen värker, sviterna från lördags trevliga fest i goda vänners lag. Min sambo bjöd upp till spontan dans och jag var inte sen att svingas med! Jag är ingen John Travolta, men what the hell? Det gäller att ha så roligt man kan!


Travolta och Uma Thurman, shake it!

Spelades brädspel, old school style. Kan verkligen rekommendera spelet Ticket to Ride! Sedan följde Guitar hero, jag är ingen Tom Morello men han är då idolen när det gäller gitarrister. Ej att förglömma, Mark Knopfler, Eric Clapton, m.fl.

En kväll fylld av god mat och härlig dessert! Gott värdskap minsann! Nästa gång står vi för fiolerna :)

Joe Cocker - With a little help from my friends (Woodstock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0