Night time is the right time!

Jag är en slags mutation av en morgonmänniska och en sent kväll räv. Vid tidig morgon och arbete hamrar jag min snooze knapp. När jag är ledig så kan jag liksom smyga mig upp som en gepard. Kontrollera att övriga familjen mår bra. Lämnar sambon djupt sovande i sängen. Hon mår bra där, så söt när hon sover! (överraskar henne med frukost på sängen sedan).

Eftersom katter har sådan överlägsen hörsel så vet dem redan att jag är i antågande. Ser trött mot mig och gäspar. Smyger runt i lägenheten. Denna morgon kommer findus trött gående tilll mig där jag sitter i köket. Placerar sig i mitt knä och vill bli kliad på magen. Jag är inte sen att besvara denna önskan.

Blev sent igår, om man kan kalla halv 01:30 am sent. Älskar känslan av friheten att lägga sig när man känner för det. Vakna i sin egen takt.

Sedan på morgonen dricka nybryggt kaffe och äta evighets frukost! Bästa känslan är att vara tillsammans med sin familj.

God morgon sverige .. var ni än är!

P.S. Före ni skruvar på Foo Fighters nedan så ... DENNA LÅTEN KRÄVER KONSERT VOLYM!! DET SKA SKALLRA I VÄGGARNA ELLER KÄNNAS SOM NI HJÄRNAN STUDSAR I SKALLEN OM NI KÖR IN-EAR LURAR!

Foo Fighters - Pretender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0