One man wolfpack ...

Vaknar upp till snöblåst! Att kalla det snöstorm vore att narras med vädergudarna! Dricker mitt morgon kaffe. Vandrar runt med simpsonskoppen i näven och spanar likt våra katter ut genom lägenhetens fönster. Spejar ut på träden som svajar i vinden. Hör nästan hur den kallar på mig ... jag måste gå till jobbet idag intalar jag mig själv. Det är på något plan ... ett måste! Sorry Honey, mac is mac!

Tänker på scenen i filmen Baksmällan, One man wolfpack speech! Ler för mig själv åt tanken. En fullständigt lysande scen i en väldigt underhållande film.

Vandrra runt med mina funderingar, plockar upp dem försiktigt ur min mentala ryggsäck. Beskådar dem och lägger tillbaks dem.

"You don´t have to move the mountain to make an impact on the man" ...!

Det här ska bli den bästa dagen hittils den här veckan ...

Soundtrack of today ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0