När grisar flyger .. har de köpt vingarna på postorder?

Ansluter till resten av världen; calling dr feelgood. Startar min egna blogg. J

Jag tycker om att läsa bloggar, funderingar, tankar.

Gjorde ett försök för några år sedan men hann inte ur startgroparna ens ... http://mrmacitaloo.blogg.se/

Så här och nu fortsätter jag mina försök att blogga. Ordet känns lite fånigt men jag tycker om att skriva så ... what the hell?

Jag får angripa min egen rädsla att publicera mina egna tankar i det fallet. You win some and you lose some .. but your able to fight another day.

Role with the punches och alla andra klicheér .. men jag råkar vara en sucker för ordspråk så ... deal with it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0