Det går bra nu ...

Det är viktigt att fira när man känner framgång. Att låta sig själv bli riktig jävla glad och njuta av framgången. Känna att man lyckades just då och att andas och smaka framgången. Det här är livsviktig för mig. Att skaffa en yrkesidentitet är för mig lika viktigt som att vakna på morgonen.

Så efter den här mentala berg och dalbanan .. har jag landat på marken igen. För det kom och ruskade om mig som en virvelvind. Fick mina sinnen att explodera, sköt iväg min glädje till nya höjder (I think I heard a shot - Zack dela rocha).

Den kvällen överraskade min älskade sambo mig. Fick ett fint kort och en ny klocka (Im a collector, klockor, dryck, ja lite olika grejer). En svart av märket Jet Set. Skålade i kylt bubbel. Sedan satte jag mig ute på balkongen. Med mitt rocky kristallglas (special made, tack ännu en gång honey). Rökte en cigarr och drack av min Limited Tequila (nej inte blasket du dricker på lokala öl-sjappet). Räknade moln och för en stund så befann jag mig på en annan planet. Allt klickade. Som ett perfekt stämt piano.

Måste låta sig glädjas! Lika viktigt som att komma ihåg att andas.


Wag the dog ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0