Not good for businuess ...

Jag andas in hårt ännu en gång. Sedan sluter jag ögonen och hoppar. Faller handlöst mot ovissheten. Men jag känner mig lycklig. För det här är inte slutet. Det är början! Början på den nya väg jag vågat vandra vidare på.

Tillslut nådde jag fram till en bergsrygg jag inte längre kunde ignorer. En känsla av att det är färdigt nu! Måste vidare. Kan inte andas i instängd kontorsmiljö längre.

Måste våga, kasta sig ut! Det är jag skyldig mig själv. Väga bryta invanda mönster. Våga bryta cirklar mönster. Tatuera in nya istället.

Det här ska bli bra!

Im on it Sherlock .. im still on it ...

http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/X/I/F/PIX-XIF4PN.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0