Ton of Work ...

När orden inte finns där så .. I keep quiet! Där av tystnaden. Arbetar vidare i det tysta. Vardagarna passerar. Dock hunnit med bl.a. bio, Shutter Island. Martin Scorseses senaste film. Den var bra. Inget att klaga på. Den kommer sluta i bluray hyllan när den väl släpps.

Jag lider av en passion för film. Oavsett genre, bra berättade historier är vad jag är ute efter. Sedan kan alltid humör och sinnestämmning ändra hur filmer uppfattas för stunden.

Har samlat på mig högar med film och serier att plöja igenom. Efter förstärkarens återkomst och att jag slutligen löste den knuten så går det att se film och lyssna på musik med den kvalite vi är van vid (slippa tv´ns högtalare).

Dagarna utgör silutetter när jag simmar fram i ett töcken. Jag kan varken fatta pennan eller skriva här ...

Ännu ett citat att ta med sig .. från hellboy 1. "In the absence of light, darkness prevails"

 

http://www.danheller.com/Movies/Hellboy/hellboy-1.jpg
      Hellboy 1 (Ron Perlman)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0