Här kommer natten ...

Måndagens slit är i backspegeln. Min tankar kan inte slita sig från Ofelia. Hon haltar ännu. Så tillbaks till veterinären imorgon igen. Mitt sinne vandrar på nålar. Jag känner mig som en inverterad hellraiser med spikarna innåt. Wax on wax off. Ofelia är tuff!

Tänker goda tankar och seglar iväg i sinnet. Finner my happy place. Ännu ett evighets avsnitt av CSI. Allt har en fortsättning även om grunden inte är densamma. CSI är ingen gräddsås.

Skrattar till The Big Bang Theory; fullständigt lysande comey halvtimme (utan reklamen 20 minuter ren underhållning). Koncentrerad till sin renaste form.

Börjar vara soligt igen när jag vandrar till jobbet. Det känns lovande. Samtidigt som jag lovar mig själv att investera i en Philips wake up light till nästa mörkerläggning till hösten. För att slita mig ur mitt snooze beroende ...

Sömn kan lösa det mesta. Imorgon ska allt bli bra. Som ett mantra! Goodnight sweden.

Creed - Lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0