En av dessa söndagar ...

Efter fjärde koppen kaffe med mjölk så har jag slutligen besegrat tröttheten min kropp led av. Tänker baklänges och morgonen startade på den gode värden björn´s soffa. Tänkte se UFC galan under natten men med lite eftertanke sov jag istället då jobb stod för dörren denna söndag.

Håller mig helt isolerad från SMS, facebook, bloggar, alla typer av nyhetsflöden undviker jag tills dess att jag kan komma hem och se nattens gala.

Sträcker ut mig i en krucifix gest och känner hur det knastrar i kroppen.

Utanför mitt fönster bildar molnen figurer, oändliga landskap som busar med solen.

Hann med två födelsedagsfiranden igår. Började "in reverse" tårta och kaffe hos svärmor och sedan Tacos hos björnen! Trevligt, hann med TP och se slutet på Schlagern, det går verkligen inte att tävla i musik. Mycket kan man tävla i men inte musik!

Bara lugga resten av dagen. Sedan äntligen hemmåt! Saknar familjen!

Btw. Grattis på morsdag kära mamma!

http://media.photobucket.com/image/your%20kingdome%20will%20come/Heatwaves77/PinkRoses.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0