On every street ...

Vandrar omkring där bland molnen. Som om inget hade hänt. Ser ut över landskapet. Stilla, inga vindar, inget regn, bara solsken. Glada ansikten. Ler mot solen. Ler mot människorna. Ser ner mot mig. Vinkar. Det spänner över bröstet, regnar över mina kinder. Hjärtat hoppar över ett slag. Jag sträcker ut armarna i en korfäst rörelse. Räknar stjärnorna. Låter molnen sakta glida förbi. The wink, jag såg den. För jag såg er blinka. Saknar, saknar så det gör ont. Men tiden är inte inne än. Inte riktigt än. Men en dag ses vi igen. Det lovar jag.

Tände inget ljus, men ljuset i hjärtat brinner alltid!

Jag saknar, ni saknas mig! För alltid för evigt! Skall göra er stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0